Tuesday, February 17, 2009

Trend ke?


One day
"Should I cut my hair?"
"U buatla mcm Katie Holmes or Posh"
"Ayyo, too short! Tak mcm tomboy ke I?"
"Itu trend 2009!"
"Hah, ye ker?Mcm mana u tau?"
"I baca kt magazine laa.."
"U mean magazine pompuan?"
He smiled.

The other day
"Choose this one... this colour"
"..Y?I love pink..I nak pink jugak.Nice kan?"
"No..no..choose Purple..new "in"thing now.This colour trend for 2009"
Zip.I was speechless!
I guess I dont need anyone else to be my "personal stylish" anymore :p
And. YES you are hired!
*big Grin
Thanks Baby!
p.s: Ok ke potong rambut camtu??


Love

8 comments:

BeLLaRieNa said...

ok sesangat... dah terbayang your cute face with this vogue hair :D... if you do a pool for this... i will vote yes :D

BeLLaRieNa said...

seryes u ols... kalau la mak chantek cam u ols, dah lama pot ram cimtuh... tp ni muka hauk, harapan la nak ala2 posh... :D

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

agreeeeeee!!! suits u very well...since u hv a sharp structured feature...bob cut definitely rawks!
i hv always wanted to cut it like that...but mane nk campak chubby check ni..hehehe

iloveme said...

hai fadd.... kita jumpa td kat ikea dgn rizal.... u mmg vogue and cantek skal..... betul kata kak bella tuh....u just go ahead and buat rambut Posh tu....very the fashionista sgt u nanti.... so glam.... u go gal! hiks

jetsetter said...

Bella,
OMG, u gimme idea again!!!I really want this hair!

Ilove,
Urmm..eh..rambut u ala2 posh kan?

iloveme said...

panggil jer kak za uols....hehehhe

shoe-addict-mom said...

sis!!
cool la pixie cut hair! try laa!

Ninie said...

sayang plak nak gunting rambut ...tapi kalau jenis yg cepat panjang tak pe la...btw sure cute u potong bob cut mcm tu...